×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش «یاد یار» در منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/در این مراسم ضمن حضور خانواده محترم مرحوم امانی، دوستان، همرزمان دوران ۸ سال دفاع مقدس، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان ، کارآفرینان و سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی نیز حضور و یاد یار قدیمی خود را زنده نگاه داشتند.
طی این همایش آقایان مهدی کاظمیان به نمایندگی از مجموعه مدیران منطقه آزاد انزلی و ،صادق برزگر، محمود نادم، دکتر فتوحی و پاک سرشت به نمایندگی، انجمن سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و همرزمان دوران جنگ با سخنرانی های خود به تبیین شخصیت مرحوم حاج اصغر امانی پرداختند و همچنین دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، بعلت فراهم نبودن شرایط حضور، پیامی را جهت پاسداشت شخصیت آن عزیز سفر کرده ارسال نمودند و پونه نیکوی نیز با خواندن اشعاری این مجلس را پاس داشتند.
در انتهای این همایش نیز به پاس یک عمر تلاش و مجاهدت حاج اصغر امانی در جبهه جنگ و عرصه اقتصادی، ، لوح یادبود مراسم “یاد یار” از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به خانواده ی مرحوم امانی تقدیم شد.
گفتنی است مرحوم اصغر امانی رئیس فقید انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی و همچنین از پیشکسوتان سپاه استان و از رزمندگان لشکر قدس گیلان بود که سال گذشته بر اثر حادثه رانندگی در مسیر قزوین به لوشان درگذشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.