×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بحران آب و فاضلاب در رشت

گیلان پیام/مسعود عباس نژاد با بیان اینکه بحران آب و فاضلاب در رشت به زودی دامان شهر را می گیرد افزود: هدر رفت آب در خیابان جانبازان رشت در شرایطی که زنگ خطر بحران آب در کشور به صدا درآمده است بسیار تعجب برانگیز است.
وی با تاکید به اینکه رشت در حوزه بودجه ملی بسیار فقیر است تصریح کرد: تحقق بودجه ملی در شهرها توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محقق می شود و شهر رشت با توجه به مشکلات عدیده نیاز دارد تا از این بخش بیشتر بهره مند شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه وجود تیر و برق ها در وسط خیابان ها و معابر در اختیارات شورا و شهرداری نیست بیان کرد: رینگ ۹۰ متری پروزه بزرگی است که نیازمند ورود جدی و حمایت نماینده های مردم رشت در مجلس شورای است.
عباس نژاد به یک ماده قانونی که در سال ۱۳۳۶ ثبت و در سال ۱۳۶۶ اصلاح شد اشاره کرد و گفت : در این ماده قانونی موضوع استفاده پزشکان از ساختمان ها بررسی شد و وقتی یک ساختمان توسط یک پزشک به مجتمع پزشکی تبدیل می شود یقینا نیازمند ایجاد پارکینگ های متعددی است و پزشکانی که چنین حجم درآمدی بالایی دارند باید سهم تجاری خود را به شهرداری پرداخت کنند تا شهرداری بتواند نسبت به ایجاد پارکینگ های عمومی اقدام کند.
وی به خرید اتوبوس های جدید برای رشت اشاره کرد و گفت: ۹ دستگاه اتوبوس جدید را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کرده ایم و اتوبوس های دیگر نیز تا پایان سال فعالیت خود را آغاز می کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.