×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از بانوان شاغل شرکت تجلیل شد

گیلان پیام/بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: سیاستمداران غربی بر این باورند که برای آسیب زدن و نابود کردن تمدن و کشوری باید به سه بخش؛ نظام تعلیم و تربیت، ارزش ها و زنان به عنوان رکن، پایه و ستون اصلی هر خانواده حمله کرد و آنها را از بین برد.
وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمنان وقتی که نتوانستند در جنگ سخت پیروز شوند به جنگ نرم متوسل شدند. استکبار برای حمله به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و شکستن قبح توهین و افترا به نمادها، ارزش ها، شخصیت ها و اسطوره های کشور برنامه ریزی کرد که به شکر خدا و با بصیرت هموطنان عزیزمان در این بخش نیز ناکام ماندند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: دشمنان در ادامه توطئه ها و برنامه های شکست خورده خود، روی به زنان آوردند تا بتوانند بنیان خانواده را سست کنند و آن جامعه را تحت تسلط و سیطره خود در بیاورند. اتفاقات و التهاب های چند ماه اخیر در راستای حمله به بنیان خانواده بود که با آگاهی و هوشیاری ملت عزیز ایران، این نقشه شوم آنها نیز برملا و از بین رفت.
داراب زاده گفت: شان و جایگاه زنان در در تمدن و کشور ایران بسیار بالاتر و والاتر از نگاه سطحی و ابزاری غرب به زنان بوده و هست. به اقرار اندیشمندان غربی و به گواه آمار ارائه شده توسط کشورهای غربی، قشر زنان در این جوامع از امنیت اخلاقی برخوردار نبوده و بسیاری از زنان این کشورها از نگاه سطحی و ابزاری به خودشان گله و شکایت دارند.
وی افزود: دین مبین اسلام، کتاب مقدس قرآن و بزرگان دینی نقش و جایگاه ارزنده ای را برای زنان قائل هستند به گونه ای که این نگاه برتر را در هیچ کشوری شاهد نبوده و نخواهیم بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بطور حتم و به یقین، زنان در دین اسلام، بالاترین رتبه و مقام را دارند. اما غربی ها با جنگ رسانه ای و تسلطی که بر رسانه ها دارند این موضوع را برعکس جلوه داده اند. هیچ عقل سلیم و هیچ انسان بی طرفی در این مقوله نمی تواند جانب غربی ها را بگیرد.
وی افزود: ملت عزیز و فهیم ایران باید هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان و تبلیغات رسانه ای دروغ آنها ایستادگی کنند تا استکبار و استعمار در رسیدن به اهدافشان مثل همیشه ناکام بمانند
گفتنی است که در پایان این آیین، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بانوان همکار که در کسب توفیقات شرکت نقش آفرین بودند با اهدا لوح و هدایایی به خانواده معظم شهدا و بانوان شرکت از آنها تجلیل کرد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.