×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان : جامعه ای می تواند به توسعه پایدار برسد که پذیرای نقد باشد

اکبری مقدم تصریح کرد: رسانه‌ها در بعد جهانی این توان را دارند که از یک موضوع کوچک اتفاقی بزرگ را رقم زنند و بالعکس.

به گزارش گیلان پیام، مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن تشریح آمار و عملکردهای یکساله اخیربه تبیین دستاوردها واقدامات ارزنده صورت گرفته پرداختند .

وی با پاسداشت آرمان های خبرنگاران٬ نقش این افراد را والاتر از تمام نقش های موجود در جامعه دانست و با توجه  به هدف ایجاد زیر ساخت های فرهنگی این مرزو بوم اظهار کرد: جامعه ای می تواند به توسعه پایدار برسد که پذیرای نقد باشد.

اکبری مقدم با تاکید بر ضرورت مدیریت راهبردی از سوی صاحبان قلم یادآور شد: امروز با توجه فراگیری تکنولوژی تمام آحاد جامعه از رسانه‌های مجازی، نوشتاری، گفتاری و رسانه ملی بهره می‌برند.

مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز استان با تاکید بر اعتقاد انسان به آزادی بیان، قدرت قلم، مفاهیم و کلمات خاطرنشان کرد: امید است در عصر حاضر به‌گونه‌ای از کلمات و مفاهیم استفاده کنیم تا دستاورد خوبی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از بهره برداری مدارس مطابق با  استانداردهای روز دنیا در آینده ای نزدیک خبر دادو خاطر نشان کرد:  معماری  و کتابخانه مدارس نیز بر اساس استاندارهای روز دنیا مطابقت داده شده است تا دغدغه ای از لحاظ امنیت و تنوع ساخت برای استفاده کنندگان وجود نداشته باشد.

اوسط مقدم  همچنین  کلاس های مجهز به تکنولوژی روز دنیا٬ ارتقای فضای سبز در مدارس و ترویج فرهنگ نگهداری مدارس را از اهداف اداره کل نوسازی مدارس برشمرد.

وی فقر فضای سبز را بزرگترین فقر موجود دانست و تصریح کرد: بنا داریم مدارس ابتدایی را با طرح فضای سبز بسازیم  تا دانش آموزان در آغازین روزهای زندگی اجتماعی در نگهداری فضای سبز بکوشند.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان با تاکید بر اینکه باید به فکر احیای نوسازی و مقاوم سازی مدارس گیلان باشیم بیان داشت: تنها با منابع دولت نمی توانیم به این مهم بپردازیم بلکه به کمک اقشار مختلف جامعه نیازمندیم.

اوسط مقدم افزود: تمام مدارس باید به استانداردهای گرمایشی مجهز شوند و تا پایان سال آینده باید با استاندارهای گرمایشی در مدارس گیلان روبرو شویم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.