×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ممیزی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان بر اساس استاندارد ISO/IEC17025

معاون بهره برداری این شرکت از ممیزی داخلی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب برای دریافت ISO/IEC17025  خبر داد.

به گزارش گیلان پیام، مرتضی صانع دوست معاون بهره برداری آبفای گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به هدف گذاری سال ۱۳۹۶ و تعهد شرکت مبنی بر لزوم استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ISO/IEC17025  در آزمایشگاه مرکزی، جهت مشاوره قراردادی با شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگاد منعقد شد.

وی در ادامه افزود: ضمن بازدید گروه ارزیابی آزمایشگاه های آب و فاضلاب کشور از ساختمان جدید الاحداث آزمایشگاه مرکزی و برگزاری جلسه توجیهی برای مدیر و کارشناسان آزمایشگاه، وضعیت موجود آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بهره برداری آبفای گیلان برگزاری دوره آموزشی مبانی و مستندسازی بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 ‌و طراحی و استقرار سیستم شامل (تهیه و تدوین نظام‌نامه کیفیت، تهیه روش‌های اجرایی مدیریتی و فنی، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های فنی و کالیبراسیون) را از دیگر اقدامات این حوزه در راستای استقرار ایزو عنوان کرد.

صانع دوست همچنین یادآور شد: دوره آموزشی کنترل کیفیت داخلی و خارجی با استفاده از نرم‌افزارهای Minitab و Excel ، و آشنایی با مفهوم تخمین عدم‌قطعیت اندازه‌گیری، صحه‌گذاری روش‌های آزمون ، استقرار مستندات تدوین شده و نظارت بر اجرای مستندات در آزمایشگاه‌ نیز برگزار شد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.