×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانوان رشتی نیمی از بیمه شدگان گروه زنان خانه دار تامین اجتماعی گیلان را تشکیل میدهند

گیلان پیام/ علی حسین نژاد با بیان اینکه حدود ۳۷۰۰۰ نفر از بانوان گیلانی در زمره بیمه شدگان زنان خانه دار قرار دارند اظهار داشت : بیش از ۱۸۳۰۰ نفر از این تعداد یعنی نیمی از آنها تحت پوشش شعب سه گانه رشت و شهر صنعتی هستند .
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از بیمه شدگان زنان خانه دار از سالها قبل و به صورت حضوری انعقاد قرارداد داشته و افزون بر ۱۶ هزار نفر نیز با توسعه خدمات الکترونیکی در سالهای اخیر به شکل غیرحضوری انعقاد قرار داد نموده و بیمه پردازی می نمایند افزود : شعبه یک رشت با حدود ۸۷۰۰ نفر ، شعبه دو رشت با ۶۶۰۰ نفر ، شعبه سه رشت با ۲۸۰۰ نفر بیشترین میزان بیمه شدگان گروه زنان خانه دار را داشته و شعب بندرانزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و صومعه سرا در رتبه های بعدی از حیث تعداد افراد بیمه شده هستند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه بانوان نقشی ارزنده در تدبیر منزل و معیشت داشته و با ایفای وظایف متعدد شایسته داشتن آرامش خاطر و امنیت روانی و استقلال مالی برای آینده خود هستند اذعان داشت : بیمه زنان خانه دار فرصتی مناسب برای تمام دختران مجرد بالای ۱۸ سال و بانوان تا ۵۰ سال میباشد تا بتوانند در سالهای پیری از مستمری بازنشستگی و سایر تعهدات مربوطه بهره مند گردند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.