×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

آبفا

 

مدیرعامل آبفای گیلاندر گردهمایی مدیران و روسای ادارات کیفیت آب شرب شهروندان را خط قرمز آبفای شهری گیلان است.

به گزارش گیلان پیام،کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اهمیت داشتن برنامه عملیاتی، موفقیت شرکت در حوزه اجرایی را منوط به آن دانست و افزود: برنامه عملیاتی هرساله باید مرور گردد و جهت اجرا در دست مدیران باشد و مبنای ارزیابی آنان قرار گیرد.

وی هدف از گردهمایی مدیران و روسای ادارات را مطلع نمودن آنان از تمامی امور و عملکرد شرکت عنوان کرد و گفت: روسای ادارات باید در صف عملیاتی بوده و در جریان سیاستهای کلان شرکت باشند و با خدمات رسانی در جبهه سازندگی همگام و همسو با اهداف نظام عمل نمائیم.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر مدیریت شرایط بحران اظهار داشت: عدم مدیریت شرایط بحران موجب بروز شرایط اضطراری می گردد و باید قبل از اجرای هر پروژه نشست فنی و همفکری توسط کارشناسان انجام پذیرد و ضمن دقت در اجرا پروژه درست مدیریت گردد.

وی با بیان ترسیم خطوط قرمز در بهره برداری تصریح کرد: حفظ کیفیت آب شرب، جلوگیری از هدررفت و مصرف بی رویه و همچنین جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی از خطوط قرمز این حوزه می باشد و باید با جدیت تمام در نگهداری و تعمیر تأسیسات کوشا باشیم.

مهندس لطفی با تأکید بر آسیب شناسی سیستم گفت: توسعه هوشمندانه تأسیسات آب و فاضلاب شهرها باید در دستورکار قرار گیرد چرا که روش سنتی وقت تلف کردن است و منابع تولید، مخازن، خطوط انتقال، شبکه توزیع، کنتورهای مشترکین باید به سیستم هوشمند و ابزار دقیق مجهز گردند.

مدیرعامل آبفای گیلان با ذکر این مطلب که افق حرکتی در سالجاری مشخص شده خاطرنشان کرد: در صورت اعتقاد به برنامه باید مطابق آن پیش رفت و در غیر اینصورت برنامه اصلاح گردد و مدیر باید فکر کند و تأمین کننده منابع مالی باشد و سیاستهای کلان شهرش را پیگیری نماید.

وی در ادامه افزود: معاونین بهره برداری و مهندسی نیز به تدوین نظامنامه مهندسی راهبردی تأسیسات آب و فاضلاب شهری پرداخته و در اجرای طرحهای گسترده از مشارکت بخش خصوصی استفاده نمایند.

مهندس لطفی با اشاره به جابجایی ها در حوزه مدیریت اظهار داشت: جابجایی در پست مدیریت و معاونتها موجب پویایی سازمان است و تغییرات سال ۹۴ هم نقطه عطفی در شرکت خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: طی ماههای آتی به تمامی شهرستانها سفر نموده و از نزدیک پای صحبت و درد دل تمامی پرسنل بصورت خصوصی خواهد نشست و این ارتباط مستقیم باعث اثرات سازنده و مطلوبی در سازمان خواهد شد و مدیر دفتر روابط عمومی باید بستر این برنامه را فراهم نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.