×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رفتار حرفه‌ای توأم با صبر و آرامش وجه تمایز پرستاران گیلانی است

گیلان پیام/ طاهره زاهد صفت-مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز، در جشن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و آئین تجلیل از پرستاران نمونه استان در تالار مرکزی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید پرستار گیلان، اظهار داشت ؛ پرستاران قشر عظیمی از کادر سلامت را در تیم پزشکی، تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ فعالیت پرستاری با دیگر گروه‌های ارایه دهنده خدمات سلامت محور، افزود: با تعامل و همگرایی بیش از پیش این گروه‌ها با گروه پزشکی و پیراپزشکی ، بسته‌های خدمات سلامت با کیفیت بیشتری به بیماران ارایه می‌شود.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به مهارت بالای پرستاران، تصریح کرد ؛ رفتار حرفه ای توأم با صبر و آرامش پرستاران ایرانی و گیلانی آنها را نسبت به بسیاری از کشورها برجسته کرده‌ است.
زاهد صفت با تاکید بر اینکه طبق سیاست های وزارت بهداشت، باید حدود هفت هزار پرستار در استان گیلان داشته باشیم، گفت؛ در حال حاضر استان گیلان از لحاظ کادر پرستاری ، از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار است اما در خصوص توزیع پرستار در سطح استان، نیازمند بازنگری هستیم.
وی در خاتمه با اشاره به اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری در گیلان، یاد آور شد ؛ طرح مذکور ، علی‌رغم داشتن برخی نواقص، اما به نفع پرستاران بوده و خوشبختانه با تلاش و همت هیات رئیسه دانشگاه اجرایی شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.