×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار دکتر عفت نژاد معاون توسعه و منابع انسانی سازمان از استان گیلان

گیلان پیام/دکتر عفت نژاد در ابتدای سفر خود با حضور در مرکز درمانی تامین اجتماعی لوشان که از مناطق محروم و کم برخوردار استان گیلان است در حضور بیمه شدگان و اعضای کانون بازنشستگان شهر لوشان اظهار داشت؛ بازدید میدانی از مراکز درمانی و شعب به منظور رفع موانع و مشکلات مردم و بیمه شدگان هدف دیدار از استان خواهد بود.
عفت نژاد طی بازدید از مرکز درمانی تامین اجتماعی لوشان و دیدار و گفتگو با بیمه شدگان ، اعضای کانون بازنشستگان و همکاران گفت : جذب پزشکان و کادر درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار به منظور ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و مردم یکی از اولویت های مهم سازمان در امر درمان خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تأمین اجتماعی در بازدید از ساختمان درمانگاه منجیل، ضمن شنیدن سخنان مردم، بازنشستگان و رئیس شورای شهر منجیل که بیان داشت ساختمان درمانگاه به دلیل رها شدگی در ادوار گذشته به محلی برای تجمع سارقین و افراد متهجر تبدیل شده است، قول مساعد در خصوص پیگیری هرچه بیشتر در راستای راه اندازی و خدمت رسانی این مرکز درمانی به مردم و بیمه شدگان داد.

شایان ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صبح روز پنجشنبه علاوه دیدار از مرکز درمانی و شعبه لوشان، از ساختمان درمانگاه منجیل که در سنوات قبل رها شده بود، شعبه تامین اجتماعی منجیل ، زمین اهدایی خیرین توتکابن برای ساخت درمانگاه در این شهر ها دیدار و با مقامات محلی این شهرها گفتگو نمود. در ادامه دکتر عفت نژاد از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت دیدار و با همکاران و بیمه شدگان گفتگو نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.