×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در یکسال اخیر تعداد کارگاههای دارای بیمه شده در استان ۴/۲ درصد افزایش داشته است

گیلان پیام/ علی حسین نژاد در این خصوص اظهار داشت : در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ تعداد کارگاههای دارای بیمه شده در سطح استان ۳۹۳۸۳ مورد بود که با ۴/۲ درصد رشد طی یکسال ، در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ به ۴۱۰۵۱ فقره افزایش یافت .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ابراز خرسندی از افزایش بیش از ۱۶۰۰ فقره واحدهای صنفی تولیدی ، خدماتی ، توزیعی و کارگاههای صنعتی دارای بیمه شده ، این روند را بیانگر رونق بیشتر اقتصادی و به ثمر رسیدن تلاشها در زمینه توجه به عرصه تولید و کسب و کار دانسته و اذعان داشت : اشتغال پایدار و افزایش شمار شاغلین فعال یکی از مولفه های توسعه در هر کشور است .
وی با اشاره به کاهش شدید نسبت پشتیبانی استان ( تعداد بیمه شدگان به مستمری بگیران ) و قرار گرفتن گیلان در رتبه آخر کشور با عددی کمتر از سه ، افزود : امیدواریم این روند افزایشی تداوم داشته و تعداد بیمه شدگان اجباری ( مشمولین قانون کار – شاغل در کارگاهها و واحدهای صنفی تولیدی ) که در حال حاضر حدود ۶۰ درصد مجموع بیمه شدگان اصلی میباشد بیشتر گردد .
خاطر نشان میسازد رشد کارگاههای دارای بیمه شده در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ معادل دو و ۲ دهم درصد و در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ برابر با دو درصد بوده است .
شهرهای منجیل با ۶ درصد ، چابکسر با ۵/۵ درصد و سنگر با ۵ درصد رشد تعداد کارگاههای فعال ( دارای بیمه شده ) بیشترین میزان افزایش در یکساله شهریور ۱۴۰۰ لغایت شهریور سالجاری را داشته اند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.