×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هفته ششم لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور

گیلان پیام/ روابط عمومی هیات بدمینتون استان گیلان از سری مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور تیم بدمینتون نماینده (باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ورزش) گیلان روز پنجشنبه ۱۹ آبان در هفته ششم این مسابقات در سالن اختصاصی هیات بدمینتون استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت به مصاف تیم شهرداری شاهرود رفت که با نتیجه ۴ بر ۱ از مهمان خود شکست خورد.
در دیدار دیگر نیز که در تالار بدمینتون شهید فخار مشهد برگزار شد، تیم میلاد تبریز توانست با نتیجه ۴ بر ۱ میزبان خود، تیم شهید فخار مشهد را شکست دهد.
نماینده گیلان، شهرداری شاهرود، مس شهر بابک، میلاد تبریز و شهید فخار مشهد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور هستند و به صورت رفت و برگشت به رقابت با هم می پردازند.
تیم نماینده (باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ورزش) گیلان در هفته هفتم این مسابقات روز پنجشنبه ۲۶ آبان در رشت میزبان تیم مس شهر بابک خواهد بود و میلاد تبریز نیز در تبریز به مصاف شهرداری شاهرود خواهد رفت.
نماینده (باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ورزش) گیلان در این مسابقات با مربی گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مهسا نوع بشری، مریم قنبری، شفق کاظم پور، ماهدیس غلامی، عارفه تیغ نورد، نیوشا قیامی و شقایق نوبهار به رقابت رقبای خود خواهند پرداخت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.