×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهارمین مزایده عمومی تامین اجتماعی گیلان در سالجاری برگزار می گردد

گیلان پیام/ اجرائیات این مجموعه به استناد فصل هشتم آئین نامه اجرائی ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی مصوب سال ۱۳۵۵ در نظر دارد خودرو با پلاک شماره ایران ۴۶ – ۸۶۶ ع ۳۷ متعلق به شرکت آهن و فولاد لوشان را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند .
موضوع این مزایده شش دانگ یک دستگاه خودرو به مشخصات ولوو FH 440 جفت – مدل ۱۳۸۹ به قیمت کل ۳۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( سی و شش میلیارد ریال ) متعلق به شرکت آهن و فولاد لوشان است که در رهن و اجاره نمیباشد و به همین صورت واگذار می گردد .
شرکت کنندگان در مزایده میتوانند پیشنهادهای خود را تا پایان وقت مزایده مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۹ به واحد اجرائیات به نشانی گیلان ، شهرستان رودبار ، لوشان ، خیابان امام خمینی (ره) ، تامین اجتماعی شعبه لوشان تحویل نمایند . به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
این مزایده راس ساعت ۹ لغایت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۹ در محل واحد اجرائیات به نشانی مذکور برگزار و پیشنهادهای واصله باز و قرائت خواهد شد . حضور پیشنهاد دهندگان در زمان مزایده الزامی بوده و متقاضیان میتوانند در ساعت برگزاری مزایده حضور یافته و پیشنهاد ارائه نمایند .
پرداخت بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و … بر عهده برنده مزایده است .
برنده مزایده شخصی است که بالاترین قیمت را در بین قیمت های پیشنهادی که بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد ارائه دهد .
برنده مزایده مکلف است در روز برگزاری مزایده نسبت به واریز ده درصد از قیمت پیشنهادی خود به صورت نقد به حساب سازمان و یا در قالب چک تضمین شده بانکی اقدام و باقیمانده مبلغ را ظرف سه روز به حساب سازمان پرداخت نماید . در صورتی که خریدار در روز مزایده نسبت به واریز ده درصد اقدام نماید لیکن ظرف سه روز از پرداخت باقیمانده مبلغ خودداری کند مبلغ ده درصد واریز شده ضبظ خواهد شد .
بدهکار میتواند خود نیز در مزایده شرکت نماید ولی مباشرین فروش ، کارمندان سازمان ، ارزیاب دادگستری ، نمایندگان دادسرا یا نیروی انتظامی حق شرکت در مزایده را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ندارند .
متقاضیان میتوانند جهت بازدید از اموال موضوع مزایده از ساعت ۹ لغایت ۱۱ همه روزه به جز ایام تعطیل به واحد اجرائیات شعبه چابکسر واقع در شهر چابکسر – خیابان امام خمینی (ره) – جنب بانک ملی مراجعه نمایند/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.