×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کشف یک محموله ۸۰۰ کیلوگرمی از سیم های سرقت شده شبکه های توزیع برق گیلان

گیلان پیام/وی خاطرنشان کرد: با پیگیری ویژه همکاران در دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و با همکاری و عنایت اداره آگاهی استان ۸۰۰ کیلوگرم سیم های برق سرقتی کشف و ضبط شد.
مهدیزاده تاکید کرد: سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است، این واقعه و ناهنجاری اجتماعی شوم ، نه تنها به این صنعت زیر بنایی مستقیماً آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده ای وارد می‌سازد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد : هر گونه اقدام جهت کاهش و مهار نمودن این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.
وی در خصوص روشهای مشارکت مردمی در حفظ و پاسداری از این سرمایه ملی به عنوان مالکان اصلی اموال عمومی گفت : گزارش به موقع هم استانی های محترم پس از اطلاع از خاموشی های مشکوک و طولانی مدت خصوصاً در ساعات غیر پیک و ساعات اولیه صبح به واحد اتفاقات برق محل و تماس با سامانه تلفنی ۱۲۱ و همچنین ثبت آنی و آنلاین گزارشات فوق در سامانه کاربردی برق من از مهمترین روش های مقابله و مشارکت در امر خطیر کاهش سرقت سیم های برق و متعاقباً افزایش میزان پایداری شبکه های توزیع در سطح استان می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.