×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تشکر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان

گیلان پیام/در متن این نامه آمده است :
احتراما همانگونه که مستحضرید صنعت برق کشور در دوره تابستان به دلیل مصرف بسیار بالای تجهیزات سرمایشی جهت تامین برق پایدار مشترکین گرامی با چالش‌هایی رو به روست. از این رو تلاش دارد با ارائه روش‌های فنی و فرهنگی با انجام وظیفه خود به حفظ شبکه و رفاه مشترکین به بهترین شکل دست یابد. در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از طریق هیئت محترم وزیران و شرکت محترم توانیر ابلاغ و اجرا می شود. اجرای موفق طرح‌های مذکور با یاری و همراهی همه نهادها‌، ادارات، صنایع، کشاورزان، مشترکین تجاری و خانگی میسر خواهد بود که در تابستان گذشته به بهترین صورت انجام و سبب عبور موفق این استان از پیک ۱۴۰۱ گردید.
استانداری محترم استان گیلان و مجموعه تحت امر حضرتعالی تلاش‌های فراوانی را جهت رسیدن به اهداف فوق الذکر از جمله اجرای طرح تغییر ساعت کار ادارات و ملزم نمودن ادارات، نهادهای دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها و موسسات به اجرای بند دوم مصوبه هیئت محترم وزیران داشته‌اند. این مهم مرهون دستور مساعد حضرتعالی و تلاش کارکنان محترم استانداری گیلان می‌باشد و ثمره این همکاری کاهش قابل ملاحظه مصارف ادارات در ساعات پیک مصرف و بهینه نمودن نمودار مصرف این گروه از مشترکین می‌باشد.
این شرکت بر خود وظیفه می‌داند که مراتب سپاس و قدرشناسی خود را خدمت جنابعالی و همه همکاران محترم و سخت کوش اعم از معاونین، فرمانداران، بخشداران و دهیاران اعلام نماید. ان‌شاءالله این شرکت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته جهت داشتن شبکه برق پایدار در این استان موجبات رضایت حق تعالی و آسایش هم وطنان گرامی را بیش از پیش فراهم سازد.
/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.