×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«آموزش»، رکن نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

گیلان پیام/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز، در آیین تکریم معاون پیشین و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به از سرگیری آموزش حضوری، اظهار کرد: باید همه تلاش ما در جهت توسعه نظام آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان متمرکز شود.
وی افزود: خوشبختانه کلاس‌های آموزشی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ظرفیت مطلوب اساتید و حضور خوب دانشجویان تشکیل شده و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در آن‌ها استمرار دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: همه دانشجویان، فرزندان ما هستند و باید دغدغه‌های آن‌ها در همین روزهای آغازین کلاس‌های حضوری، رفع شود.
دکتر بالو همچنین بر ضرورت حسن ارتباط اساتید و دانشجویان در سال تحصیلی جدید نیز تأکید کرد.
وی آموزش را رکن نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد و افزود: امور آموزشی در سال تحصیلی جدید با قدرت و البته با تغییر در رویکرد و اصلاحاتی در آن، ادامه خواهد یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر لزوم همدلی و اشتراک تجارب موفق در جهت توسعه نظام سلامت گیلان تأکید کرد و افزود: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان همه اعضای هیئت‌علمی، کادر درمان و سایر همکاران، عضو یک خانواده هستند و باید به یکدیگر کمک کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی – مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه هرکسی در انقلاب اسلامی که دارای مسؤولیت است باید به وظایف و تکالیف خود عمل کند، بر ضرورت افزایش مهارت ارتباطی اساتید با دانشجویان تأکید کرد و افزود: حضور مسئولان دانشگاه و اساتید در کنار دانشجویان در رشد فکری و جهت‌دهی آن‌ها بسیار مؤثر است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دوران مسؤولیت‌ها را بسیار کوتاه و زودگذر توصیف کرد و گفت: مسؤولیت‌ها امانتی در دست مدیران و فرصتی برای خدمت‌گزاری است و از این حیث، باید خداوند را شاکر بود.
در این نشست، تعدادی از معاونین و روسای دانشکده های تابعه دانشگاه ، به تشریح روند فعالیت آموزشی مراکز تحت پوشش خود پرداختند.
گفتنی است در حاشیه این نشست نیز از زحمات دکتر کامران عزتی معاون پیشین آموزشی تقدیر و دکتر افشین شفقی به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.