×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح و بهره برداری ۳۹ پروژه طرح هادی بااعتباری بالع بر ۵۶۵ میلیارد ریال  هفته دولت در گیلان

گیلان پیام/حامد دائمی، بنیاد مسکن را قائم مقام راه و شهر و سازی در شهرهای زیر یکصد هزار هزار جمعیت خواند و تصریح کرد: از ۵۳ شهر استان گیلان ، ۵۰ شهر زیر یکصد هزار جمعیت است .
وی افزود:۲۹هکتار زمین توسط راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای ۱۹ پروژه و در ۱۲ شهرتعرفه و تحویل شد، که پس از پالایش متقاضیان و بررسی وضعیت زمین، ساخت واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.
دائمی در ادامه یادآور شد : همزمان با هفته دولت ۳۹ پروژه اجرای طرح هادی با اعتباری بالع بر ۵۶۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ۲۱۸ پروژه بازنگری و ۱۱ پروژه طرح هادی با اعتبار ۲۰۵ میلیارد ریال نیز در شهرستان‌های مختلف گیلان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به بهره برداری از سه هزار و ۹۰۶ واحد مسکونی بهره مند از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در هفته دولت خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی هشت میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال آورده از سوی متقاضیان داشت.
حامد دائمی با تاکید بر اجرای طرح سه هزار واحد مسکن ویژه محرومین تصریح کرد: یک هزار و ۴۵۳ واحد بهره مند از تسهیلات بانکی، کمک بلاعوض و آورده متقاضیان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به انعقاد چهار تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) درراستای اجرای طرح ایتام خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه‌های دو جانبه ۲۲ میلیارد و ۳۴۲ ریال تسهیلات و ۹ میلیارد ۳۸۵ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۵۳ خانواده پرداخت شد.
مدیرکل بنیادمسکن بیان کرد: در طرح خانواده‌های دارای دو عضو معلول تحت پوشش کمیته امداد ۱۸ میلیارد ۸۷۸ میلیون ریال تسهیلات و ۳۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیورن ریال نیز کمک بلاعوض به ۱۱۳ خانواده پرداخت شده است.
دائمی گفت: در طرح خانوارهای دارای ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی نیز سه میلیارد ۷۶۸ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۵۰ خانواده پرداخت و در اجرای تفاهم نامه سه جانبه با بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیزدر طرح کمک به احداث واحدهای روستایی، به ۴۲ خانواده پرداخت شد. وی افزود :با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان پنج هزار و ۶۴۷ برگ سند مالکیت روستایی و ۷۸۵ برگ سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نفر جمعیت صادر و به مالکان آن تحویل داده شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.