×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آزادگان وارثان شهیدان و اسوه های صبر و بردباری هستند

گیلان پیام/ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی ، در آئینی با حضور مدیرکل ، نماینده امور ایثارگران ، معاونین و جمعی از روسای ادارات از کارکنان آزاده این مجموعه به اتفاق همسران آنها تجلیل گردید .
علی حسین نژاد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ، آزادگان را وارثان شهیدان و اسوه های صبر و بردباری و مظهر غیرت و مردانگی دانسته و با یادآوری دوران بازگشت این عزیزان ، بوسیدن خاک پاک میهن و ادای احترام و تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار انقلاب را از اولین کارهای مشترک این گروه معرفی و اظهار داشت : آزادگان با تعهد و شجاعت برای دفاع از آب و خاک و امنیت کشور ازخود گذشتگی نمودند و دوران اسارت سبب قویتر شدن ایمانشان گردید .
وی آزادگان را انسانهایی بزرگ و کمال یافته با قلبی بزرگ دانست که با یاد خدا سالهای سخت رنج و محنت اسارت و مشقتهای آنرا تحمل نمودند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه هیچ پاداش و اجری نمیتواند سالهای عمر و رنجهای وارده را جبران نماید از همسران این عزیزان به عنوان یاورانی صدیق و مظهر صبوری و استقامت یاد نموده و برای یکایک آنها و خانواده ارجمندشان سلامتی و عزت آرزو نمود .
در پایان این آئین با اهداء لوحی از آزادگان و با تقدیم هدایایی از همسران آنها به پاس سالها همراهی تجلیل گردید ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.