×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تربیت خبرنگاردرترازانقلاب ازاهداف حاکمیت است خبرنگاران متولیان جهاد تبیین هستند

گیلان پیام/ مسئول بسیج رسانه استان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: اصحاب رسانه نقش بسزایی در تبیین اسلام و انقلاب دارند که نمونه بارز آن سردار بزرگ نهضت جنگل, میرزا کوچک خان جنگلی است که در شرایط سخت ومبارزه به کار فرهنگی و چاپ نشریه برای تبیین اسلام توجه ویژه داشتند.
وی افزود: حضور خبرنگاران در همه عرصه ها مثمرثمربوده وبا ارائه عملکرد ها، خدمات رابه گوش مردم می رسانند.سرهنگ پارسا با با بیان این مطلب که نظام و حاکمیت درصددتربیت خبرنگاردرتراز انقلاب هست،گفت: خبرنگار انقلابی می تواند گفتمامنبی بر جهاد تبیین را بیان کند. وی در ادامه صداقت ، امانتداری، تقوا، انصاف در خبر و اخلاق رسانه ای را از مؤلفه‌های یک خبرنگار انقلابی برشمرد و گفت: عالمان دینی نیز برای نشر حقایق دینی به وجود خبرنگاران نیاز دارندلذا نقش آنها در همه ی عرصه هاحائز اهمیت می‌باشد.
مسئول بسیج رسانه استان گیلان در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: درک فضای رسانه مستلزم آموزش مناسب در بحث خبرنگاری است که خبرنگاران نباید از این مقوله غافل شوند همچنین بحث مطالبه گری و انتقاد سازنده رانیزدر کار خود مد نظربگیرند.وی تصریح کرد:خبرنگاران استقلال رسانه ای داشته و به یک دستگاه سیاسی خاصی وابسته نباشد وهمواره سعی کنند برای مردم قلم بزنند.
سرهنگ پارسا افزود: ما سرباز ولایت هستیم لذامتولیان رسانه‌ای باید در بحث جهاد تبیین حضرت آقا نقش بسزایی را ایفا کنند و از هر فرصتی استفاده کرده و برای حفظ نظام و حاکمیت قلم بزنند.
مسئول بسیج رسانه استان گیلان در پایان طرح جامع نظام صنفی رسانه، طرح رتبه بندی خبرنگاران، بحث بیمه، معیشت و اشتغال خبرنگاران را از مطالبات جدی اصحاب رسانه عنوان نمود.درپایان این مراسم باحضورامام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه ونماینده ولی فقیه در سپاه آستانه ازخبرنگاران تجلیل نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.