×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل حوزه استاندار گیلان از برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران تا پایان مردادماه خبر داد

گیلان پیام/ پیرو دستور دکتر عباسی استاندار گیلان، نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران گیلان، با حضور مدیرکل حوزه استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون روابط عمومی دفتر استاندار، مسئول بسیج رسانه گیلان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان برگزار شد.
مدیرکل حوزه استاندار گیلان در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار و ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه و فعالان حوزه خبری استان، بر ضرورت تجلیل مدیران دستگاه های اجرایی از خبرنگاران به نحو شایسته تأکید کرد.
حسین محمدیان به نقش اثرگذار خبرنگاران و فعالان رسانه ای گیلان در اطلاع رسانی دستاوردها و اقدامات دولت اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم هایی در شأن خبرنگاران از سوی دستگاه های مختلف مورد انتظار است.
وی به همزمانی روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی اشاره و از برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران استان تا پایان مراد ماه خبر داد.
مدیرکل حوزه استاندار گیلان با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هر زمینه ای هنرمندانه وارد می شوند و جامعه را به سرعت از رویدادها آگاه می کنند، اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اجرای اقدامات جهادی و انقلابی با نقد منصفانه و پیشنهادات سازنده، دولتمردان و مسئولان را یاری کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.