×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صعود تیم بسکتبال ملوان به سوپرلیگ کشور و پیام تبریک وقدردانی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به این ۲ تیم بسکتبال استان

گیلان پیام/ در پایان لیگ ملی بسکتبال سه نفره کشور که با شرکت ۸۰تیم در ۲مرحله درتهران و شهرکرد ، تیم ملوان نیروی دریایی انزلی با غلبه برتمامی حریفان خود درمجموع ۴ مرحله ،توانست قهرمان شود و به سوپرلیگ بسکتبال ایران صعود کند.
پیش از این ماه گذشته تیم پیشگامان آبزی پروری صومعه سرا نیز به سوپرلیگ بسکتبال ۳نفره کشور صعود و توانست مقام چهارم این رقابتها را کسب کند.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صعود ۴تیم فوتبال به لیگ و مراحل بالاتر و درخشش قهرمانان ورزشی و تیم های گیلانی خصوصا تیم بسکتبال پیشگامان آبزی پروری صومعه سرا و ملوان نیروی دریایی بندر انزلی را به جامعه ورزش استان ، خانواده بزرک بسکتبال، حامیان مالی بخش خصوصی و اعضای این ۲ تیم تبریک گفت و اعلام کرد؛ تمامی این افتخارات در سایه همدلی دست اندرکاران رشته های مختلف ورزشی و همراهی و حمایت دکتر عباسی استاندار ، نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت ورزش اتفاق افتاده که مایه سربلندی و عزت گیلان است. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تلاش تیم ها و قهرمانان ورزشی و حمایت مسئولین می توانیم در سال ۱۴۰۱ عناوین و افتخارات بیشتر داخلی و بین المللی برای ایران اسلامی و گیلان سربلند کسب کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.