×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد تومان انواع مستمری توسط تامین اجتماعی شعبه کلاچای

گیلان پیام/ معصومه صاقپور با اشاره به اینکه پس از چندین سال استقرار شعبه اقماری در منطقه از بهمن ماه سال ۱۳۹۲ شعبه تامین اجتماعی به صورت مستقل در کلاچای راه اندازی گردید افزود : در حال حاضر قریب به ۴۰ درصد از جمعیت این بخش تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند .
وی با بیان اینکه بیش از ۴۴۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۸۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه مخاطبین در کلاچای را تشکیل میدهند اظهار داشت پس از بیمه شدگان گروه اجباری ، بیمه شدگان مشاغل آزاد با سهمی حدوداً ۳۰ درصدی ( بیش از ۱۴۰۰ نفر ) بزرگترین بخش از جامعه بیمه شدگان اصلی را تشکیل میدهند و در ماههای اخیر و بدنبال اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی نیز در این گروه شاهد رشد روزافزونی بوده ایم .
رئیس تامین اجتماعی شعبه کلاچای با اشاره به اینکه قریب به ۹۰۰ نفر کارگر ساختمانی ، راننده و قالیباف در زمره بیمه شدگان این شعبه هستند اذعان داشت در سال گذشته افزون بر ۷۰ نفر از مشمولین از تعهد مقرری بیمه بیکاری به صورت ماهانه بهره برده اند که رقم پرداختی آن در طول سال افزون بر ۳/۵ میلیارد تومان بوده است .
معصومه صادقپور در بخش دیگری از این گزارش ، تعداد بازنشستگان این شعبه را ۱۱۲۵ نفر اعلام و خاطر نشان ساخت این عده بیش از ۶۰ درصد مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل میدهند .
وی همچنین افزود : در سال گذشته بابت پرداخت انواع تعهدات بلندمدت در قالب مستمری های بازنشستگی ، بازماندگان و ازکارافتادگان بیش از ۸۱ میلیارد تومان پرداخت انجام شده است .
شایان ذکر است کارفرمایان حوزه عمل شعبه کلاچای بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی بیمه ای دارند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.