×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دادستان کل کشور:وظیفه اصلی ما شناخت دشمن و راه های نفوذ آنان است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جریان نفوذ دشمن اضافه کرد: ایشان بر شناخت ترفندهای دشمن در برابر انقلاب همواره اصرار و تاکید دارند.

۲۰۹۹۲۴_۸۵۲
دادستان کل کشور گفت: وظیفه اصلی ما شناخت دشمن و راه های نفوذ آنان است.

به گزارش گیلان پیام،‌ حجت الاسلام و المسلمین منتظری در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد که بر مزار شهدای این روز در منطقه ۱۵ برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جریان نفوذ دشمن اضافه کرد: ایشان بر شناخت ترفندهای دشمن در برابر انقلاب همواره اصرار و تاکید دارند.
منتظری افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و دریافت که نمی تواند اسیبی به ما بزند اما با توجه به تجربیات از روش های نوین برای ضربه زدن استفاده می کند.
وی گفت: از سال ۱۳۴۰ تاکنون ۵۵ سال است که انگلیس، آمریکا و اسرائیل در برابر عزت ،‌ شرف و دین و کرامت ما و اشکال مختلف به دشمنی پرداخته اند و تا امروز ناموفق بوده اند که ناشی از چند عامل از جمله رهبری بیدار از سال ۴۲ تا کنون است.
دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به ابعداد شخصیتی امام (ره) گفت: امام سه بعد شخصیتی داشت که یکی از آن مقام مرجعیت و سپس بنیان گذاری انقلاب اسلامی و دیگری الگو و اسوه بودن ایشان است.
وی تصریح کرد: امام با چنین ابعاد شخصیتی اصول غیر قابل تغییری از جمله در دشمن شناسی دارد.
منتظری در ادامه با بیان اینکه دشمنان امروز سعی دارند در اعتقادات مردم نفوذ کنند گفت:‌باید مراقب بود تا به دام آنان نیفتاد.
وی افزود:‌دشمن با به کارگیری فضای مجازی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است.
دادستان کل کشور گفت: رهبر انقلاب چند سال پیش با تشکیل شورای عالی فضای مجازی و تصویب اساسنامه آن نظر داشتند تا زمانی که امکان برقراری زیرساخت های بومی در فضای مجازی مطرح نشود از ارائه اینترنت پرسرعت اجتناب شود اما برخی از مسئولین بدون فراهم کردن زمینه های لازم اینترنت پرسرعت را در حتی روستاها منتشر ساخته است.
وی افزود: ما امروز می بینیم شبکه های اجتماعی چه بلایی بر سر مردم آورده است.
منتظری گفت: با تحقیقاتی که صورت گرفته مسئولان مربوط در این حوزه زمان لازم برای ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه شبکه ملی اینترنت را یک سال بیان کردند اما در این شرایط یک سال زمان زیادی از و این تاخیر پذیرفتنی نیست.
دادستان کل کشور افزود: چرا ستاد بحرانی در برابر این سیل بنیان کن تشکیل نمی شود.
وی گفت: یکی از اولویت هایی که دولت محترم باید داشته باشد سرو سامان دادن به فضای مجازی در کشور است.
وی افزود: پرونده هایی در دستگاه قضایی وجود دارد که بنده به خود اجازه نمی دهم ان را مطرح کنم اما می دانیم که منشا حادثه ورامین فضای مجازی بود و علت بسیاری از طلاق ها همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است اما مسئولان جلوی این سیل را نمی گیردند.
منتظری در ادامه با اشاره به جریان منحرف بهائیت نیز گفت:‌یکی از جریان های منحرف همین بهائیت است که بیت العدل شان در اسرائیل است آیا می توان افرادی را که ریشه در اسرائیل دارند و پیمان نامه بیت العدل امضا نکنند به رسمیت شناخته نمی شوند مطرح کرد.
وی افزود:‌خداوند در قران خطاب به پیامبر می فرماید نمی توانی کسی را بیابی که ایمان به خدا داشته باشد و با دشمن خدا دوستی و محبت کند آیا مومن خدا به خود اجازه می دهد که با بهائی نشست و برخواست کند آیا دیدار به بهائیان خنجر زدن به قلب امام زمان (عج) نیست ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.