×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

 

 

مواصلات

 

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: برای تعطیلی مناسبتی فردا برنامه‌ریزی شده اما محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان اعمال نمی‌شود.

به گزارش گیلان پیام ، مهیار رستگار اشاره به وضعیت محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلی فردا اظهار کرد: برای تعطیلی مناسبتی فردا برنامه‌ریزی صورت گرفته اما محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه باربری اعمال نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص فردا که همزمان با شهادت مولا موحدین حضرت علی (ع) است و افزایش تردد در جاده‌ها، از رانندگان می‌خواهیم با دقت رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان بی‌دقتی در رانندگی را عامل مهم وقوع تصادفات دانست و تصریح کرد: رانندگان از انجام حرکات مخاطره‌آمیز و استفاده از تلفن‌های همراه به هنگام رانندگی خودداری کنند.

وی با اشاره به حضور فعال ماموران پلیس راه در محورهای مواصلاتی گیلان خاطرنشان کرد: از سرعت و سبقت غیر مجاز و شتاب در رانندگی پرهیز شود.

رستگار با بیان اینکه در شب‌های احیا مراجعه مردم به مساجد افزایش می‌یابد، یادآور شد: رانندگان رعایت مقررات در شب را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات برای تردد در جاده‌ها، متذکر شد: نیروهای پلیس راه در ایام لیالی قدر با آماده‌باش کامل ترافیک‌های این شب‌های عزیز را زیرپوشش دارند.

این مسئول با تصریح بر اینکه رانندگی ایمن نیازمند همکاری رانندگان و عابران پیاده است، یادآور شد: همه باید با دقت و توجه بیشتر در ترافیک روان و بدون حادثه کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.