×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ایجاد کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی-دامی، ترانزیت کالا و برگزاری نمایشگاه های مشترک

گیلان پیام/براین اساس برگزاری نمایشگاه و همایش های مشترک در منطقه آزاد انزلی؛ برپایی رویدادهای مشترک تجاری در قالب بازدید فعالین اقتصادی دو طرف از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و همکاری مشترک؛ بهره گیری از امکانات موجود ترانزیتی،لجستیکی و انبارداری مجتمع بندری کاسپین به منظور توسعه همکاری های ترانزیتی میان دو کشور و امکان سنجی تهاتر کالا از مهمترین موضوعات مورد توافق در این گفتگوی دو جانبه را به خود اختصاص داد.
از سوی دیگر دو طرف در خصوص همکاری در مسیر تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد دو کشور ایران و روسیه در راستای تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد کشورهای حاشیه دریای خزر به توافق رسیده و آمادگی خود را جهت تأسیس واحدهای تولیدی مشترک فرآوری محصولات کشاورزی و دامی اعلام نمودند.
گفتنی است در این نشست معاونین بندری و حوزه خزر ، اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور حوزه اوراسیا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و معاون اول مدیر کل، رئیس آژانس ترویج سرمایه گذاری و مدیر آژانس ترویج سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی اورنبورگ حضور داشتند.
منطقه ویژه اقتصادی “اورنبورگ”، در جنوب شرقی روسیه و در جوار کشور قزاقستان قرار گرفته و به دلیل جایگاه ویژه جغرافیایی خود از ظرفیت های بالایی در مسیر دسترسی به بازارهای شرق روسیه و آسیای مرکزی برخوردار می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.