×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

آموزش و پرورشسومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی با حضور مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه انزلی، مرضیه گُرد معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ، حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و نایب رئیس شورا، اوسط مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان و معاونین و مدیران سازمان و معاونین اداره کل آموزش پرورش استان و روسای مناطق پنجگانه آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، مسرور رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه در این جلسه از نگاه ویژه سازمان متبوع خود به مقوله آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت : با توجه به وجود عقب ماندگی ها در حوزه آموزش و پرورش و با توجه به تفاهمنامه منعقده دبیر شوریعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و وزیر آموزش و پرورش با کمال جدیت همکاری لازم را با حوزه آموزش و پرورش در تجهیز و بازسازی مدارس بویژه نوسازی مدارس تخریبی منطقه انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان تسریع در تشکیل اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی را ضروری دانست و افزود: این امر موجبات گسترش خدمات رسانی سازمان در سطح منطقه را فراهم می کند و تاسیس این اداره در جهت کاهش موانع اداری و تمرکز مدیریتی مدارس مفید است.

مرضیه گرد معاون وزارت آموزش و پرورش نیز دراین جلسه از موافقت وزارت متبوع خود با ایجاد مدیریت واحد در اداره آموزش و پرورش منطقه خبر داد و افزود: حسب دستور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش پیگیری و اجرای این مصوبه به اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان واگذار شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ورئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از اقدامات انجام شده جهت اجرای تفاهمنامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و وزیر آموزش و پرورش در منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: امیدواریم کیفیت مدارس مناطق آزاد را با برنامه ریزیهای صورت گرفته به بالاترین سطح ارتقا دهیم و با حسن همکاری و رویکرد فرهنگی مدیران مناطق آزاد کشور و با تعا مل خوبی که بین دو دستگاه وجود دارد فضای و امکانات بهتر فراهم کنیم.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه در یکساله اخیر اقدامات بسیار مناسبی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برای تجهیز و نوسازی مدارس منطقه صورت گرفته است و ضمن حمایت از تشکیل اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی ، خواستار آماده سازی زیر ساخت لازم به منظور راه اندازی این اداره شد واز آمادگی سازمان متبوع خود در این زمینه خبر داد و از جمله مزایای راه اندازی این اداره را ارتباط نزدیکتر با منطقه آزاد انزلی، مدیریت واحد، برقراری تعامل مناسب فی مابین منطقه آزاد با مدارس و بالعکس عنوان کرد.

اوسط مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان نیز خواستار بررسی کارشناسی در خصوص نیازسنجی مدارس منطقه به نوسازی و بازسازی و احداث مدارس جدید در محدوه شد.

امجدی معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص ضرورت ایجاد پژوهشسرا به عنوان یک مکان علمی  تحقیقاتی در منطقه به اعضا شورا ارایه نمود.

گفتنی است در پایان جلسه مجوز شغلی فرهنگیان محدوده انزلی جهت بهره مندی معلمان مدارس منطقه از معافیت مالیاتی از سوی مسرور و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل آموزش و پرورش استان تحویل داده شد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.