×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه بازسازی شبکه توزیع آب آبفای شهری گیلان

آبفامدیرعامل شرکت آبفای شهری گیلان با ارزیابی شاخصهای عملکرد این شرکت در دولت یازدهم ، تحقق برنامه بازسازی شبکه توزیع آب استان را ۱۰۰% اعلام نمود.به گزارش گیلان پیام، کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای شهری گیلان با اعلام خبر تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه بازسازی شبکه توزیع آب استان اظهار داشت: بازسازی شبکه توزیع آب استان در ابتدای دولت یازدهم حدود ۴۸ درصد بود که پایان سال ۹۳ این برنامه ۱۰۰% تحقق یافت.

وی با اشاره به متوسط تولید آب در یک متر خط انتقال افزود: متوسط تولید آب در یک متر خط انتقال در ابتدای سال ۹۲، ۱۷۹ مترمکعب بوده که تا پایان سال ۹۳ به بیش از ۲۱۱ مترمکعب افزایش یافت و در نتیجه متوسط سرانه تولید آب از ۲۲۱ لیتر به ۲۲۴٫۲ لیتر در شبانه روز رسید.

مهندس لطفی متوسط حوادث مشترکین در انشعابات آب را ۳۱ هزار فقره اعلام نمود که نسبت به ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید ۶ هزار فقره کاهش داشت و همچنین به منظور بهره وری شبکه توزیع، تراکم انشعاب در هر کیلومتر از ۸۰ فقره به ۸۵٫۸ فقره افزایش یافت.

مدیرعامل آبفای گیلان جمعیت تحت پوشش آب شهری در گیلان را ۹۹٫۸۶% عنوان کرد و گفت: به منظور تأمین فشار مناسب آب حجم مخازن در مدار از ۷۴۷ لیتر در ابتدای دولت یازدهم به ۹۶۲٫۵ لیتر افزایش یافت و ۶۸% جمعیت استان نیز از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می باشند.

وی همچنین افزایش پرداخت غیرحضوری قبوض از ۳۵% به ۷۹%، کاهش آب بدون درآمد به ۲۱٫۱% بهره وری انرژی از ۴۰% به ۵۴% را از دیگر دستاوردهای این شرکت در دولت یازدهم برشمرد و افزود: سرانه آموزش تخصصی کارکنان نیز از ۱۰٫۱ ساعت نفر به ۳۴ ساعت نفر در سال رسید./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.