×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شطرنج گیلان همیشه برای کشور و استان افتخارآفرین بوده است

گیلان پیام/در نشستی که با حضور جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، دکتر تامینی رئیس فدراسیون شطرنج و کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت ، اعضای هیات رئیسه شطرنج استان و جمعی از قهرمانان شطرنج در تالار مهداندیشه رشت برگزار شد ، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : با توجه به استعدادهای فراوانی که در شطرنج گیلان وجود دارد، می تواند همیشه برای استان و کشور افتخارآفرین باشد.
جهانبخش آرمان گفت : بنده به ورزش شطرنج نگاه ویژه ای دارم و با تمام توان برای ارتقا ورزش شطرنج گیلان و قهرمانان این استان تلاش خواهم کرد.
وی در خصوص مسابقات شطرنج کاسپین کاپ گفت : گیلان می تواند میزبان خوبی برای این رقابتها باشد و با کیفیت بالایی این مسابقات را برگزار کند.
آرمان برگزاری مسابقات در این سطح را زمینه ساز میزبانی های بزرگتر در استان دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : امیدوارم با حمایت مسوولین ، شطرنج گیلان را در بالاترین نقطه در ایران و جهان ببینیم و اساتید زیادی را در بالاترین سطوح حرفه ای پرورش دهیم.
دکتر تامینی رییس فدراسیون شطرنج نیز گفت : گیلان خاستگاه شطرنج کشور است و به لحاظ پرورش قهرمانان ملی و بین المللی جایگاه خوبی دارد. و این رشته در بین بانوان استان هم جایگاه بالایی دارد و بانوان گیلان هم در این رشته در کشور مطرح هستند.
حسین میربلوک رئیس هیات شطرنج گیلان هم گفت : با توجه به اینکه گیلان در رشته شطرنج یکی از استانهای مطرح در سطح کشور است ، باید از همه ظرفیتهای موجود در این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.
رئیس هیات شطرنج گیلان با اشاره به وجود استعداد‌های شطرنج گیلان گفت: درحال حاضر شطرنج گیلان نماینده‌های بسیار خوبی در عرصه‌های ملی در بخش‌های شطرنج بازان، مربی‌های تیم ملی و داوران زبده دارد که از افتخارات شطرنج کشور به شمار می‌روند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.