×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت یوم ا… ۹ دی بیانیه ای صادر کرد

 

logo

دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت یوم الله ۹ دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” بیانیه ای صادر کرد .به گزارش گیلان پیام:در این بیانیه آمده است:

نهم دی سالروز اثبات دوباره ولایتمداری و پایداری ملت غیور ایران در مسیر حفظ آرمانها و ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز میثاق با ولایت و رهبری تا ظهور حضرت مهدی(عج) است.

حماسه بی نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم شریف و نجیب ایران اسلامی همان گونه که در طول ۳۶ سال گذشته نشان داده اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود و از راه ولایت دفاع خواهند کرد.

این حماسه ضمن آنکه بار دیگر تجلی عینی مردم سالاری دینی بود، نشان داد که با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و تطمیع ها، دیگر داستان اهل کوفه تکرار نخواهد شد و ایرانیان، علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت. در حماسه۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، ضمن پاسداشت یوم الله ۹دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.