×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری آئین گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی “استاندار گیلان” در آئین گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه یکی از افتخارات کمیته امداد، مزین بود نام این نهاد به اسم مبارک امام(ره) است، اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم زیر پرچم نهضت محرومیت زدایی که توسط امام راحل برافراشته شد، از دیگر افتخاراتی است که نصیب کارکنان این نهاد مقدس شده است.
دکتر عباسی، تلاش برای رفع محرومیت را کاری بسیار ارزشمند دانست و گفت: تلاش برای خدمت به مستضعفان و افرادی که به دلایل مختلف از تأمین معیشت بازمانده اند، بر گرفته شده از سیره اهل بیت و مولای متقیان امام علی(ع) می باشد.
استاندار گیلان، فعالیت خیرخواهانه و انسان دوستانه را توفیقی بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: اولویت دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی تلاش برای تأمین مسکن، تقویت معیشت و توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
دکتر عباسی، در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته و تلاش این نهاد در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین، خاطرنشان کرد: سیاست های اجرایی پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و ریشه کنی فقر و برپایی عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت در این دولت با جدّیت دنبال خواهد شد.
گفتنی است در ادامه، همایش کشوری گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت ارتباط برخط با حضور و سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار شد.
لازم به ذکر است رونمایی از سامانه هوشمند امداد، آیین واگذاری ۱۲۳ واحد مسکونی محرومین، جشن خودکفایی ۳۲۰۰ خانوار تحت حمایت و تجلیل از تعدادی خیّرین، نخبگان و مددجویان کارآفرین استان گیلان از دیگر برنامه های این همایش بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.