×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه مشترک دبیرخانه و دبیران کارگروه های تخصصی نظام پیشنهادها

گیلان پیام/جلسه ای با حضور روان گرد معاون منابع انسانی و رئیس دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با دبیران کارگروه های تخصصی حول محور نظام پیشنهادها در سالن اجتماعات پیامر اعظم شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، خسروی مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری و دبیر نظام پیشنهادهای شرکت، ضمن تشکر از حضور دبیران کارگروه های تخصصی توضیحاتی در خصوص هدف تشکیل جلسه و دستور کار جلسه مطالبی را ارائه نمودند.
در ادامه جلسه حسن معتمد کارشناس تعالی سازمانی و عضو دبیرخانه نظام پیشنهادها ضمن تاکید بر اهمیت نظام پیشنهادها و پی گیری مستمر آمار نظام پیشنهادها توسط شرکت توانیر، به تشریح فرآیند اجرایی نظام پیشنهادها در شرکت برق منطقه‌‎ای گیلان پرداختند و توضیحات کاملی در خصوص نکات فنی که می بایست توسط دبیران کارگروه‌های تخصصی در نرم افزار مربوطه رعایت شود ارائه و به ثبت صورتجلسه و ثبت ارسال برای مجری در نرم افزار نظام پیشنهادها تاکید نمودند.
در بخش دیگری از جلسه، روان گرد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای گیلان با تشریح وضعیت موجود و نقاط قوت و ضعف نظام پیشنهادها بر مقبول نبودن وضعیت فعلی نظام پیشنهادها به ویژه در دو شاخص سرانه پیشنهاد و نرخ مشارکت طبق ارزیابی های شرکت توانیر تاکید نموده و اذعان داشتند که می‌بایست اقدامات مختلفی از جمله مشارکت بیشتر دبیران کارگروه‌ها و دبیرخانه نظام پیشنهادها، اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی، اطلاع رسانی های مستمر، استفاده از تجارب شرکت های دیگر و … صورت پذیرد تا شرایط نظام پیشنهادها در شرکت به سطح مطلوبی برسد.
در ادامه جلسه، مقرر گردید تا از این پس جلسات دبیران کارگروه های تخصصی نظام پیشنهادات با دبیرخانه به صورت مستمر برگزار گردد. همچنین مقرر شد برای افزایش نرخ مشارکت از تجارب دیگر شرکت ها استفاده شده و در زمینه نحوه افزایش میزان سرانه پیشنهادها و راهکارهای مورد استفاده آن ها اطلاعات لازم تا حد امکان کسب گردد.
در پایان جلسه خسروی دبیر نظام پیشنهادها با ارائه مطالبی به تشریح نقش دبیران کارگروه‌های تخصصی نظام پیشنهادها در زمینه افزایش میزان مشارکت کارکنان پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.