×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

 

 

اشجری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان : مسیرهای چهارگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت در ۱۹ تیر ماه جاری مشخص شده است

 

به گزارش گیلان پیام – حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس گیلان با تسلیت شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: در آستانه شب احیای نخست واقع شدیم و فرصت مناسبی برای جلای روح و جان انسان است.

وی ادامه داد: شب‌های احیا در تابستان بسیار طولانی نیست و می‌توان تمام ساعت‌های شب را بیدار ماند و با معبود خود راز و نیاز کرد.

اشجری به ضربت امیر ارزش‌ها علی (ع) اشاره کرد و افزود: به‌راستی جامعه به کجا می‌رسد که تصمیم می‌گیرد امیر خوبی‌ها را در محراب مسجد کوفه به شهادت برساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: جامعه‌ای که غفلت بر آن حاکم است و بصیرت دینی نداشته باشد به جنگ با امام خود بر می‌خیزد و او را تنها می‌گذارد.

وی وجود امیر مؤمنان علی (ع) را شاخص و نشانه‌ای برااشجریی گم نکردن راه برای انسان‌ها خواند و بیان کرد: اکنون ناخدای کشتی ما ولی امر مسلمین است.

اشجری به توصیه معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: اگر دچار غفلت شویم و با رفتار و گفتار خود زاویه‌ای با ولی امر مسلمین پیدا کنیم همان گرفتاری‌هایی که دامن پیشینیان ما را گرفت، جامعه به آن گرفتار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: خوشحالیم امروز رهبری حکیم، بیدار، هوشیار و فرزانه راه امام (ره) را به‌درستی و با صلابت طی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.