×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همزمان با سفر رئیس جمهوری به گیلان/ بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از شهرستان فومن

گیلان پیام/ دکتر مدنی با همراهی موسی فکورسرپرست فرمانداری فومن و دیگر مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با اهدای گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای شهرستان اداری احترام کرد و با بازدید از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن، اطلاعات لازم به منظور انعکاس مطالبات مردم شهرستان در جلسه شورای اداری استان را دریافت کرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ، با حضور در روستای رودبارچیره ضمن بازدید از پل ارتباطی این روستا، از مشکلات تخریب دیواره رودخانه و اقدامات لازم به منظور ساماندهی آن مطلع شد.
وی در ادامه با حضور در منزل والدین شهدای تسلیمی در روستای گوراب پس فومن، با پدر و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شمس الله و علیرضا تسلیمی دیدار کرد.
وی در این دیدار گفت: شهدای گرانقدر و با عظمت ، با نثار جان خویش برای کشور ما ، عزت، امنیت و پیشرفت به ارمغان آوردند پس ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.
دکتر مدنی همچنین با بازدید از مسیر روستایی دهستان آلیان، از راه های روستایی تخریب شده و نیارمند ترمیم در این دهستان و همچنین پل ارتباطی شهر ماکلوان بازدید کرد و ضمن گفت و گو با اقشار مردم این مناطق ، از مسائل و مشکلات آنان مطلع شد.
نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به فومن، در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد تا با جمع بندی مسایل و مشکلات شهرستان فومن، رئوس موارد را در جلسه شورای اداری استان به سمع و نظر آیت الله دکتر رئیسی برساند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.