×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
استقرار تامین اجتماعی فومن در ساختمان جدید بدون توقف در ارائه خدمات

گیلان پیام/به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در ادامه برنامه های توسعه ای این سازمان که با هدف فراهم نمودن امکانات بهتر برای جامعه هدف اتخاذ می گردد و حسب هماهنگی به عمل آمده در راستای افزایش فضای فیزیکی و بخشهای مرکز درمانگاهی تامین اجتماعی در شهر فومن ، بخش بیمه ای این سازمان به ساختمان جدید و موقت خود انتقال یافت .
در این گزارش آمده است : این جابجایی بدون وقفه در ارائه خدمات و کار شعبه و در فاصله تعطیلات دو روزه اخیر به همت همکاران و با انسجام تیمی و مشارکت همه جانبه انجام پذیرفت .
خاطر نشان میسازد ساختمان جدید شعبه در میدان پاسداران ، خیابان ابوذر ، نبش کوچه شهید ابراهیم خواه واقع شده و از امروز در حال خدمت رسانی میباشد .
روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین با اشاره به عدم تکمیل خطوط دیتا و اینترنت ، ضمن عذر خواهی از بابت احتمال برخی تاخیرها در فرایند امور مراجعین در ۴۸ ساعت نخست استقرار ، با قدردانی از متانت و صبوری شهروندان و همکاری با پرسنل این شعبه ، اظهار امیدواری نمود تا این امر در کوتاهترین زمان مرتفع و انجام سرویسهای مورد نظر به مخاطبین کامل گردد .
شایان ذکر است تامین اجتماعی فومن دارای بیش از ۱۱۰۰۰ نفر بیمه شده اصلی و افزون بر ۴۲۰۰ مستمری بگیر است که با احتساب افراد تبعی بیش از ۳۲۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان را تحت پوشش دارد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.