×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قرارداد سرمایه‌گذاری احداث و راه‌اندازی ایستگاهها و خانه‌های دوچرخه در شهر رشت امضا شد

گیلان پیام/ در جلسه‌ای به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، قرارداد احداث و راه‌اندازی ایستگاهها و خانه‌های دوچرخه در شهر رشت، بین دو طرف به امضاء رسید.
شهردار رشت در این جلسه ضمن ابراز خرسندی در خصوص انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری، گسترش خدمات عمومی با کمک بخش خصوصی را از اهداف و رویکردهای مهم شهرداری رشت و شورای شهر ذکر کرد.
سید امیر حسین علوی عنوان کرد: بدون شک برگزاری جلسات و رایزنی‌ها و گفت‌وگوها زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بتوانیم به واسطه آن یک محصول و خدمت را به شهروندان ارائه دهیم.
شهردار رشت اذعان داشت: رویکرد ما در مجموعه شهرداری رشت این است که بتوانیم هر ماه حداقل یک رویداد کوچک و بزرگ در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و اجتماعی را رونمایی کرده و بسترهای لازم آن را رقم بزنیم.
علوی با بیان اینکه هم‌اینک چند قرارداد سرمایه‌گذاری آماده انعقاد قرارداد است، افزود: از سرمایه‌گذار طرح راه‌اندازی ایستگاههای دوچرخه و دوچرخه‌های اشتراکی انتظار داریم تا سرعت اجرای این پروژه را افزایش دهند تا هر چه سریعتر شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
گفتنی است؛ تامین سرانه‌های ورزشی، کاهش تراکم ترافیک، کاهش مشکلات ناشی از کمبود پارکینگ، صرفه جویی‌های اقتصادی، کاهش تصادفات، کاهش آلودگیهای زیست محیطی، افزایش سرعت سفرهای کوتاه درون شهری و ارتقای سلامت روحی شهروندان از جمله مزیت های اجرای پروژه ایجاد ایستگاههای دوچرخه و دوچرخه‌های اشتراکی به شمار می‌رود./گیلان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.