×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تشکیل ۵۰ فقره پرونده مستمری جدید در تامین اجتماعی کوچصفهان

گیلان پیام/ فیض اله نظری رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۴۴ نفر بیمه شده اجباری و ۱۹۶ مقرری بگیر بیمه بیکاری یعنی ۶۳/۷ درصد از جمعیت ۸۱۵۹ نفری بیمه شدگان اصلی منطقه را مشمولین قانون کار تشکیل میدهند افزود : بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد با ۱۶۸۰ نفر و سهمی ۲۰/۶ درصدی در رده بعدی قرار داشته و کارگران ساختمانی ، رانندگان و بافندگان و فعالان صنایع دستی با افزون بر ۱۲۰۰ نفر سهمی ۱۵ درصدی از جامعه بیمه شدگان اصلی تحت پوشش را شامل میگردند .
وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۹۰۳ پرونده مستمری در این شعبه فعال میباشد از پرداخت تعهدات بلندمدت به ۳۴۳۶ مستمری بگیر خبر داده و اظهار داشت : این گروه دربرگیرنده ۲۰۳۱ نفر بازنشسته ، ۱۲۳ نفر ازکارافتاده و ۱۲۸۲ نفر بازمانده میباشد .
رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان با تاکید بر اینکه وجود ۷۴۹ پرونده فوتی و ۱۲۸۲ مستمری بگیر بازمانده در این گروه بیانگر این است که افزون بر ۴۰۰ پرونده این حوزه دارای دو یا چند مستمری بگیر است خاطر نشان ساخت : در پنج ماهه اول امسال لغایت مردادماه ، ۵۰ فقره پرونده جدید مستمری در شعبه تشکیل گردیده است .
فیض اله نظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بخش خدمات غیرحضوری و اینترنتی سازمان نیز شاهد روند مثبت و رو به رشدی از استقبال مخاطبان هستیم اذعان نمود : در نیمه اول سالجاری کارفرمایان محدوده عمل این شعبه تعداد ۷۸۵۰ لیست حق بیمه کارگاهی را بصورت اینترنتی ارسال نموده و همچنین ۹ فقره اقساط بدهی و پرداخت ۸۵ قسط توسط این گروه از شرکای اجتماعی به شکل الکترونیکی انجام شده است .
وی خاطر نشان ساخت بیش از ۲۰ هزار فیش حق بیمه در گروههای مختلف بیمه شدگان مشاغل آزاد و اختیاری نیز در این مدت بصورت اینترنتی اخذ گردیده است .
رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان در این گزارش از تعداد ۱۵ مورد درخواست برقراری مستمری بازماندگان در کنار ثبت ۳۶ فقره شماره حساب بانکی جهت دریافت تعهدات ، تکمیل ۱۲ مورد تعهدنامه فرزندان اناث ، ثبت ۲۷۹ مورد بیمه شده تبعی درخواست ۶۹ فقره کمک هزینه اروتز و پروتز ، ۲۷ مورد کمک هزینه ازدواج ، ۱۴ فقره بررسی کفالت و ۳۳ مورد درخواست کمک هزینه کفن و دفن بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان خبر داد .
شایان ذکر است با افزایش بیش از ۶۰۰ نفر ( بیمه شده ، مستمری بگیر و افراد تبعی آنها ) در پنج ماهه اول امسال ، جمعیت افراد تحت پوشش شعبه کوچصفهان به ۲۴۹۰۰ نفر رسیده است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.