×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رمز ارزها سد جدی مقابل برق پایدار/ تداوم کشف رمز ارزهای غیرمجاز در استان گیلان

گیلان پیام/محمداسماعیل هنرمند در این باره گفت: بر اساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های تست و بازرسی انشعاب‌های برق، در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی، سایر مشترکان و همچنین مبارزه با انشعاب‌های غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در شهرستان‌های رشت، آستارا ، رضوانشهر ، لشت نشاء ، شهرک صنعتی رشت و منزل مسکونی تعداد ۱۸۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: با تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیر مجاز رمز ارز در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی تا کنون، حدود ۵۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده است که بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.

هنرمند افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره ۱۲۱ اطلاع رسانی نموده تا از این طریق با شناسایی و جمع‌آوری این مراکز غیرمجاز به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان کمک کنند.
وی در پایان تاکید کرد: افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.