×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افزایش روز افزون طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان گفت: بازرسی فنی و نشت یابی مستمر برای افزایش ایمنی خطوط و انتقال پایدار گاز به مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی امری بسیار ضروریست.
وی با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون گیلان دارای بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گازدار در سراسر استان می باشد که از این میزان ۴ هزار و ۶۴ کیلومتر در تیرماه امسال مورد بازرسی و نشت یابی دوره ای قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات نشت یابی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود که این امر نشان از توجه ویژه امور بازرسی فنی این شرکت درجهت کاهش خطرات و افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین می باشد.
حسین اکبر با بیان اینکه عملیات نشت یابی بر اساس برنامه زمان بندی در شهرهای مختلف استان در حال اجراست است، گفت: مطابق برنامه ریزی در تیرماه امسال ۱۰ شهر احمدسرگوراب، آستارا، پره سر، چاف و چمخاله، رستم آباد، سیاهکل، شفت، فومن، گوراب زرمیخ و بخشی از شهر رشت مورد نشت یابی گاز قرار گرفته اند.
وی همچنین درخصوص نشت یابی از سایر تاسیسات گاز در استان گفت: در ماه گذشته ۳۱۶ ایستگاه، ۹۴ هزار و ۲۳۶ علمک و انشعاب و همچنین ۹۳ مورد شیر زیرزمینی بارزسی و نشت یابی شده است.
وی در پایان از همه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، زمینه کاهش حوادث و خسارات مرتبط با گاز را فراهم سازند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.