×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ادامه اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان خمام

گیلان پیام/دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین گفت: امروز و در ادامه تلاش ها برای پایدارسازی شبکه های توزیع برق استان، ۲۵۰۰ متر شبکه مسی فرسوده در روستای جیره سر چوکام شهرستان خمام با اعتباری معادل ۲۰۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۲۵ نفر از همکاران، ۶ اکیپ عملیاتی با ۱۱ خودروی سبک و سنگین معادل ۱۰۰ نفر ساعت به فعالیت پرداختند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد:در شهرستان خمام از ابتدای سال و در راستای اجرای طرح مذکور ، ۱۰٫۵ کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده است .
وی افزود: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در حال اجرا می باشد.

هنرمند اظهار داشت: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.
مدیر عامل ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین تصریح کرد :با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشکسالی و کمبود بارشها ، افزایش دمای زودرس ، استخراج غیرمجاز رمز ارزها و عدم توازن تولید و مصرف، رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین از جمله تنظیم ترموستات کولر بر روی دمای آسایش (۲۵ درجه به بالا) و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برق در ساعت اوج مصرف به صنعت برق جهت تامین برق پایدار کمک شایانی می کنند.
وی در همین راستا به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره و خاطرنشان کرد: مردم شریف استان بین ساعت ۲ تا ۳ بعد ازظهر کولرها را فقط به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنند تا پیک مصرف کاهش یافته و همگان بتوانند از این لوازم سرمایشی درکل استان استفاده کنند.
گفتنی است در این مراسم مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مهندس علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و مهندس آرش واقف رئیس اداره توزیع برق خمام و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.