×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک گاز طبیعی در گیلان

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام جذب ۳ هزار و ۱۰۰ مشترک جدید در تیرماه امسال گفت: با اجرای این عملیات، مجموع مشترکین گاز طبیعی در استان به یک میلیون و ۱۵۲ هزار مشترک رسیده است.
وی با بیان این خبر اظهار داشت: برای تحقق این مهم بالغ بر ۱۹ کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده است که از این میزان ۱۲ درصد متعلق به مناطق روستایی و صعب العبور استان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین رابطه افزود: با انجام عملیات شبکه گذاری در اولین ماه تابستان، مجموع طول شبکه های گازدار در گیلان به ۲۰ هزار و ۴۲۸ کیلومتر رسیده است.
حسین اکبر همچنین در خصوص انشعابات نصب شده در استان گفت: در تیرماه سال جاری برای گازدار کردن مشترکین جدید، یک هزار انشعاب نصب شده است و مجموع علمک های گازدار در استان به بیش از ۶۱۱ هزار عدد افزایش یافته است.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه روند گازرسانی به مناطق باقیمانده استان با شتاب در حال انجام است، اظهار داشت: هم اکنون ۲ هزار و ۸۰ روستای گیلان بهره مند از گاز طبیعی می باشند که با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت امسال، ۷ روستای صعب العبور و کوهستانی جدید به این روستاها اضافه خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.