×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۴ آبان , ۱۴۰۳
خدمات شهرداری باید ۱۰۰ درصد الکترونیکی شود/پیگیری عدم پاسخگویی مدیران به گزارشات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط بازرسی شهرداری

گیلان پیام/محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در جلسه کارگروه هوشمند سازی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات این کارگروه بررسی و رفع مشکلات است اظهار کرد: پس از شروع فعالیت شورای ششم به منظور تقویت سامانه ۱۳۷ و همچنین هوشمند سازی خدمات شهرداری این کارگروه را تشکیل دادم و تلاش شد که از این طریق بتوانیم به روند هوشمند سازی تسریع ببخشیم و الحمدالله در شرایط فعلی شرایط سامانه ۱۳۷ نیز نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اینکه تقاضا داریم مصوبات این جلسه به منظور کسب نتایج مطلوبتر و رضایتمندی بیشتر شهروندان پیگیری شود افزود:

باید امورات مجموعه مدیریت شهری ۱۰۰ درصد الکترونیکی شود و این مهم اعتماد شهروندان را نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری رشت افزایش می دهد و رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت باید این موضوع را در اولویت بودجه سال ۱۴۰۴ سازمان قرار دهد.

کارگرنیا با قدردانی از مجموعه سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت افزود: عملکرد این مجموعه نسبت به ادوار گذشته بهبود پیدا کرده ، اما هنوز هم دغدغه هایی وجود دارد که از آن جمله می توانیم به عدم پاسخگویی این سامانه در برخی از ساعات شبانه روز اشاره کرد و موضوع دیگر عدم پاسخگویی برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری نسبت به موارد ثبت شده در این سامانه است .

وی با اشاره به اینکه اگر ضعفی در سامانه ۱۳۷ شهرداری وجود دارد به مجموعه بازرسی شهرداری برمی گردد بیان کرد: اینکه مدیر یکی از سازمان ها مبحثی را در سامانه ۱۳۷ مشاهده می کند اما نسبت به پیگیری و رفع آن واکنشی نشان نمی دهد ، نشان دهنده بی توجهی آن مدیر است باید بازرسی شهرداری رشت از این بابت ورود کرده و تذکرات و پیگیری های لازم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مبحث جابجایی نیروها اشاره کرد و گفت: اگر فردی در یک مجموعه توانمندی لازم را ندارد یقینا انتظار داریم فردی شایسته و توانمند در آن جایگاه قرار بگیرد و در غیر این صورت و چنانچه خلاف این مهم عمل شود ،بازرسی شهرداری باید به این اقدام ورود کرده تا چرایی برکناری یک فرد توانمند و جایگزین کردن یک فرد ناکارآمد بررسی شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه به عنوان اعضای شورای رشت در طول روز مراجعات مردمی متعددی داریم افزود: اگر در تمامی بخش ها امورات به درستی انجام شود یقینا با این حجم از مراجعات مواجه نیستیم و این نشان دهنده آن است که در برخی از جایگاه ها عملکردها در جهت رفع مشکل مردم ضعیف می باشد.

وی با اشاره به اینکه یقینا باید بین افراد توانمند و زحمت کش با افراد ضعیف و ناکارآمد تفاوت قائل شد بیان کرد: این مهم موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت بهتر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به موضوع برون سپاری برخی از امورات مربوط به برنامه های شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که برخی از افراد با تعدادی از دفاتر خصوصی ارتباطاتی دارند و انتظار داریم این مسئله در برون سپاری ها تاثیرگذار نباشد و به واسطه برخی از این ارتباطات خاص، برون سپاری ها به دفاتر مشخصی واگذار نشود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.