×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
استمداد مجموعه مدیریت شهری رشت از استاندار گیلان بابت وصول مطالبات شهرداری از دیگر دستگاه ها

گیلان پیام/محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در جلسه کارگروه کمیته حسابرسی شهرداری رشت با قدردانی از تلاش های اعضای این کارگروه اظهار کرد: این کارگروه با هدف حفظ و حراست بهتر از بیت المال تشکیل شده و ان شاا بتوانیم به سهم خودمان نقشی در این باره داشته باشیم.

وی با قدردانی از مدیران مالی و واحد اموال شهرداری رشت افزود: نحوه مدیریت این مجموعه جای تقدیر و تشکر دارد و ان شاالله به زودی از وضعیت اموال و نحوه ثبت و صدور کالا در شهرداری های مناطق رشت نیز بازدید به عمل می آید.

کارگرنیا با تاکید به اینکه با برگزاری جلسات این کارگروه گام های مثبتی در حوزه مالی و اموال برداشته شده است تصریح کرد: این جلسات باید همچنان استمرار داشته باشد تا ان شاالله به مرحله ای برسیم که دیگر هیچ موضوع چالش برانگیز در حوزه مالی شهرداری رشت وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئله بستن حسابهای مالی مربوط به سالهای گذشته شهرداری رشت یک مسئله حائز اهمیت است افزود: باید بر اساس قانون همه حساب‌های شهرداری رشت در پایان همان سال بسته شود و از کارکنان حوزه مالی شهرداری انتظار می رود به این مهم تسریع ببخشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه مالی شهرداری رشت تصریح کرد: در ابتدا قرار بود بابت تعیین تکلیف حساب‌های مالی گذشته شهرداری رشت از یک شرکت خصوصی کمک گرفته شود اما با همت و تلاش نیروهای شهرداری رشت این مهم بدون واگذاری به شرکت خصوصی در دست انجام و به مراحل خوبی رسیده است.

کارگرنیا به مطالبات شهرداری رشت از دیگر دستگاه ها اشاره کرد و گفت: شهرداری فقط از یک دستگاه بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده و توانست از طریق آن نسبت به خرید یک ملک بنام شهرداری اقدام کند که طی همین مدت کوتاه قیمت آن افزایش پیدا کرده و در واقع به اموال شهرداری رشت افزوده شده و مابقی دستگاه ها هنوز در این باره اقدامی انجام نداده و باید به این مهم توجه ویژه معطوف شود.

وی با اشاره به نگاه حمایتی استاندار گیلان نسبت به مجموعه مدیریت شهری رشت افزود: یقینا با ورود و حمایت استاندار گیلان مطالبات شهرداری رشت از دیگر دستگاه ها راحت تر وصول می شود و بابت این مهم باید در اسرع وقت از استاندار استمداد گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه همچنین انتظار می رود که در حوزه راه اندازی سامانه الکترونیک جهت رفاه حال بیشتر شهروندان نیز کارها سرعت بیشتری بگیرد گفت: شهردار رشت در تخصیص منابع مالی به معاونت ها اولویت بندی داشته و بر اساس ضرورت و اهمیت پروژه ها تخصیص منابع نماید. ان شاا مشکلات مالی شهرداری برطرف شود.انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.