×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت

گیلان پیام/در این دیدار، مسعود صادقی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برقرسانی در استان، به چالشهای موجود در تأمین برق و خدماترسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش روز افزون مصرف برق در ایام مختلف سال، نیاز به برنامهریزی دقیق و همکاری بیشتر با نهادهای مختلف احساس میشود.

وی به بخشی از اقدامات توزیع برق گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: جایگزینی بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار، بهره برداری از ۱۸ فیدر فشار متوسط، کاهش چشمگیر مدت زمان واگذاری انشعاب، تست و کنترل لوازم اندازه گیری بیش از ۲۶۰ هزار مشترک، نصب قریب به ۸ هزار ۷۰۰ عدد کنتور هوشمند، نوسازی ناوگان و تجهیزات خودرویی شرکت، راه اندازی اتاق پایش مصرف برق استان به منظور کنترل وضعیت مصرف انرژی برق، نصب و راه اندازی ۴۷ دستگاه کلید فشار متوسط در سطح استان، ارتقاء ۳۰ رتبه ای توزیع برق گیلان در اجرای برنامه های مدیریت مصرف و دریافت و تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات ممکن از محل طرح عوارض برق روستایی از جمله اقدامات شاخص توزیع برق گیلان از ابتدای سال تاکنون بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین به پروژههای در حال اجرا و برنامههای آینده این شرکت اشاره کرد و افزود: ما در تلاش هستیم تا با بهبود زیرساختها و افزایش ظرفیت شبکه های توزیع برق، بهترین خدمات ممکن را به مشترکان ارائه دهیم.

آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار بر اهمیت تأمین برق پایدار و مطمئن برای رفاه مردم تأکید کرد و خواستار توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار شد.

وی تصریح کرد: برق یکی از نیازهای اساسی زندگی امروز است و باید تلاش کنیم تا هیچ منطقهای از خدمات برقرسانی محروم نماند.

آیت الله فلاحتی هچنین از تلاشهای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تقدیر کرد و افزود: تقویت همکاریها و تعامل میان سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان، موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

گفتنی است طی این دیدار صمیمانه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.