- نویسنده : مدیر وبسایت
- 24 بهمن 1402
- کد خبر 28088
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هدف از راه اندازی میز خدمت، را شنیدن حرف مردم و آشنایی مستقیم با مشکلات عنوان کرد و افزود: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مراجعین است. مهندس دائمی در دیدار چهره به چهره علاوه بر پاسخگویی حضوری دستور پیگیری و رفع مشکلات درخواستهای ارائه شده در حوزههای مختلف را صادر کرد. درخواست واگذاری زمین، تغییر کاربری زمین، تسهیلات و کمک بلاعوض در مسکن محرومین از مهمترین خواستههای مردم در این میز خدمت بود.
شایان ذکر است درخواست های مردمی در این میز خدمت پس از بررسی و دستور مدیرکل جهت ثبت در سامانه سامد به مرکز پاسخگویی به شکایات استانداری گیلان ارسال میگردد. متقاضیان محترم جهت پیگیری درخواست خود با شماره ۱۱۱ تماس حاصل نمایند./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=28088