- نویسنده : مدیر وبسایت
- 18 مهر 1402
- کد خبر 25459
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/دکتر بهاروند مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در سفر به گیلان و حضور در جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان که در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت برگزار شد گفت؛ باید با استقرار رویکرد نوین سازمانی در حوزه سرمایه انسانی جهت پاسداشت شآن انسانی، حرفه ای و ارتقا کیفیت زندگی کاری کاکنان و نیز بازبینی و اصلاح ساختارها و فرآیندها در جهت ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات بیمه ای و درمانی به ذینفعان گام برداریم.
در این جلسه دکتر بهاروند مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین مهمترین رکن و سرمایه سازمان را منابع انسانی آن دانست و گفت؛ درمان تامین اجتماعی ویترین سازمان است چراکه به صورت مستقیم به جامعه هدف خدمات ارائه مینماید و نحوه عملکرد آن بطور مستقیم بر میزان رضایتمندی بیمه شدگان اثرگذار است.
مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد؛ لازمه خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان، نیروی انسانی پویا است، برای داشتن سازمانی عملگرا و پویا باید به مسائل انگیزشی، ارتقا شغلی، نظام پرداخت، رفاهیات و حفظ شآن و کرامت انسانی کارکنان توجه ویژه شود.
دکتر بهاروند با بیان اینکه در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۶ میلیون بیمه شده تحت پوشش دارد و باید به مهمترین دغدغه آنان که مسئله درمان است توجه ویژه شود اظهار کرد؛ باید با استقرار رویکرد نوین سازمانی در حوزه سرمایه انسانی جهت پاسداشت شآن انسانی، حرفه ای و ارتقا کیفیت زندگی کاری کاکنان و نیز بازبینی و اصلاح ساختارها و فرآیندها در جهت ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات بیمه ای و درمانی به ذینفعان گام برداریم.
وی افزود از دیگرمسائل مهم حوزه منابع انسانی که باید در سازمان شکل بگیرد، مسئله جانشین پروری است تا در زمان خروج نیروهای خبره و متخصص به دلایل مختلف که مهمترین آن مسئله بازنسشتگی است با بحران نیروی کارشناس و متخصص مواجه نشویم.
در ادامه این جلسه دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن اشاره به مسائل موجود در بخش نیروی انسانی از جمله کمبود نیرو، کاهش انگیزه کارکنان و… گفت؛ مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمت بیشتر و با کیفیت و نیز افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است، لازمه رسیدن به این مهم، توجه به مسائل و دغدغه های نیروی انسانی است تا با مرتفع سازی مسائل و افزایش سطح رضایتمندی کارکنان و بالارفتن راندمان کاری و ارائه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیمه شدگان را افزایش دهیم.
شایان ذکر است در این جلسه روسای مراکز و سایر همکاران به بیان مشکلات و موضوعات پرداختند./انتهای پیام