- نویسنده : مدیر وبسایت
- 19 آبان 1401
- کد خبر 18279
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/دکترحسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه مهمترین هدف مدیریت درمان ارتقاء تواتمندی ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم و بیمه شدگان است اظهار داشت در سالی که گذشت همکاران درمان تامین اجتماعی گیلان تلاش های فراوانی برای ارتقاء خدمات انجام دادند که در نتیجه مدیریت درمان توانست در ارزیابی های سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۲۷ پله صعود نماید .
مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه نتیجه ارزیابی های انجام شده رشد ۱۰۰ درصدی در شاخص های عمومی و کسب نهایت امتیاز در شاخص های تخصصی که ارائه خدمات درمانی با کیفت به بیمه شدگان است را نشان می دهد افزود بهبود مستمر کمی و کیفی خدمات برای رضایتمندی بیمه شدگان و مردم مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مهمترین اولویت مدیریت درمان تامین گیلان خواهد بود./انتهای پیام