- نویسنده : مدیر وبسایت
- 21 خرداد 1401
- کد خبر 14371
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/مهدیزاده گفت : در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی های معوق داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
وی افزود :علاوه بر نقش تلاشهای گسترده و شبانه روزی کارکنان این شرکت جهت تامین برق پایدار و مطمئن، یکی از مهمترین مسائل و اولویتها جهت گذر از پیک سال جاری، مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین است.
محمد تقی مهدیزاده در همین راستا تصریح کرد : دستگاههای اجرایی و ادارات به کنتورهای هوشمند با قابلیت رؤیت پذیری و کنترل پذیری تجهیز شده اند و میزان مصرف آنها پایش و به نهادهای نظارتی گزارش میگردد .
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: برابر مصوبه هیات وزیران ، دستگاههای اجرایی موظفند که در ساعات اداری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از ساعات اداری ۶۰ درصد کاهش دهند .
وی ضمن تشکر از همراهی دستگاه های اجرایی اذعان داشت: مشارکت صحیح و هدفمند تمامی سازمان ها،ادارات و دستگاه های اجرائی استان جهت اجرای موثر طرح فوق مورد انتظار است و درصورت عدم رعایت موازین فوق، این شرکت پس از صدور اخطار ،ملزم به ایجاد محدودیت در مصرف انرژی و متعاقبا قطع انشعاب این دستگاهها خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه میتوانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیمگیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند./انتهای پیام