- نویسنده : مدیر وبسایت
- 14 تیر 1400
- کد خبر 9821
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/ محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای مجموعه در این دوره آموزشی با تاکید بر اینکه سمت و سوی سازمانها بسوی دیجیتالی شدن است و دستگاههای موفق و پیشرو باید خود را با این اصل سازگار نمایند افزود : در جهان پرشتاب امروز سازمانها نیازمند تحولات نوین هستند .
وی با اشاره به اینکه این تحولات همه جانبه بوده و در بعد ساختاری و رفتاری باید بصورت همسو بستر آن فراهم گردد اذعان داشت در سال گذشته اقداماتی همچون حذف دفترچه های درمانی یک تحول بزرگ در سازمان بود که صرفه جوئی و کاهش مراجعات و رضاتمندی بیشتر را توآمان حاصل نمود .
معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه سازمانی که تحول ایجاد نکند در عصر حاضر رو به زوال خواهد رفت اظهار داشت : اجرای توسعه خدمات غیرحضوری با بهره گیری از امکانات الکترونیکی برای کاهش و حذف مراجعات حرکتی ارزشمند و ضروری در سازمان بود که در قالب طرح ۳۰۷۰ عملیاتی گردید و حسب اعلام صورت گرفته در گام بعدی با ارتقاء مجدد و افزایش ۱۰ خدمت جدید ، ارتقاء امکانات در سامانه مربوطه با ۴۰ خدمت در حال کارشناسی است .
محمد هرمزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات ساختاری ایجاد شده و تفکیک دو معاونت منابع و تعهدات در بخش بیمه ای و تعیین کارشناس تخصصی کنترل و نظارت ، ایجاد تعادل بین رشد واحدهای تخصصی را یک الزام برشمرده و بر کنترل و نظارت کافی در تمام بخشها تاکید نمود .
وی تامین اجتماعی را مجموعه ای با قدمت و جایگاه مشخص در عرصه بین المللی با ماهیت تعریف شده معرفی و اذعان نمود پایش و کنترل و نظارت از ابزارهای مدیریت نوین بوده و علاوه بر صرفه چوئی و بهبود امور ، ایجاد منابع نیز خواهد کرد
معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت امروز مدیریت رفتارو ارتباط با مشتریان یک تفکر و سبک است و پایه و اساسی برای برنامه ریزی های سازمانی است .
در ادامه این دوره روسای ادارات تخصصی بصورت عملی به تشریح مبانی و منوهای مختلف سیستم متمرکز و داشبورد مدیریتی نظارتی پرداختند . /انتهای پیام