×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :اصلاح و بهبود مستمر سیستم رسیدگی به شکایات در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین

 

اولین جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات و میز خدمت شرکت گاز گفت: هدف از برگزاری این جلسات، اصلاح و بهبود مستمر سیستم رسیدگی به شکایات در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و مراجعین محترم می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف برای پرداخت گازبها توسط مشترکین از قبیل سامانه تلفنی پرداخت ۳۴۱۵، نرم افزار موبایلی گاز گیلان، سایت اینترنتی و …. بر سهولت دسترسی و اطلاع رسانی آنها به مشترکین تاکید کرد.

در ادامه این جلسه گزارش پاسخگویی به شکایات اسفندماه و نیز سال۹۷ به سمع و نظر کمیته رسیدگی به شکایات رسانده شد و بر این اساس مقرر گردید اقدامات لازم درخصوص بهبود سامانه رسیدگی به شکایات شرکت اجرا گردد.

در پایان با توجه به مباحث مطروحه درخصوص نصب کنتور مقرر گردید تا در راستای رعایت استانداردها و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، پیمان نصب کنتور در شهرستان رشت در اولین گام بصورت عمده اجرایی شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.