گروه : تیتر 2 / فهرست اخبار
- نویسنده : مدیر وبسایت
- 29 مرداد 1397
- کد خبر 3696
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
شرکت گاز استان گیلان در راستای تحقق سیاست شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین عزیز و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت نموده است
به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال کلیه شهرهای شرق استان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون علاوه بر شهرستان های رشت، انزلی و لاهیجان، مشترکین محترم شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود، سیاهکل، رودسر و املش در شرق استان در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن ۱۹۴، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهند نمود.
مهندس اکبر اظهار داشت: این پروژه هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان شهریور امسال تمامی شهرهای استان به این سامانه متصل خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: اجرای این پروژه سبب بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی خواهد شد./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=3696