- نویسنده : مدیر وبسایت
- 01 اردیبهشت 1404
- کد خبر 36668
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

گیلان پیام/ سمیرا مهرپرور مسئول معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان گفت: با بررسی های گروه خدمات الکترونیک و سیستم های نرم افزاری دفتر فناوری اطلاعات این معاونت اولین جلسه نحوه ارائه قبوض مشترکین در پیام رسان بله پس از بررسی های فنی در سالن اجتماعات این شرکت با حضور یکی از شرکت های ارائه دهنده در این زمینه که خدمات مؤثری در حوزه برق کشور انجام داده است برگزار شد.
مهرپرور ادامه داد: در این جلسه مدیر دفتر IT و رئیس گروه نرم افزار این دفتر با ارائه توضیحاتی نسبت به نحوه برقراری راههای ارتباطی با مشترکین با رعایت صرفه جویی های ریالی تاکید و پس از تبادل نظر معاونین مالی و پشتیبانی و خدمات مشترکین و درآمد و همچنین شرکت سیمادانش به عنوان پیمانکار حوزه مشترکین شرکت آب و فاضلاب مقرر شد پس از تهیه شرح خدمات مورد نظر، نحوه دریافت و پرداخت قبوض مشترکین با رعایت الزامات در بستر پیام رسان بله انجام شود.
وی بیان داشت: پایان جلسه تجارب کسب شده در زمینه هوش مصنوعی در صنعت برق در قالب چندین نمونه کار ارائه و مقرر شد کارگروه کاربرد هوش مصنوعی در شرکت آبفای گیلان تشکیل تا در این مقوله خدمات ارزنده ای به مشترکین ارائه شود.
شایان ذکراست؛ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان جزء اولین شرکت های صنعت آب کشور می باشد که در حوزه پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مشترکین گام برمیدارد./انتهای پیام